Το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου θα λειτουργήσει κανονικά το κολυμβητήριο Καρδίτσας. Στο Δημοτικό Κολυμβητήριο παρουσιάστηκε ζημιά, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να παραμείνει κλειστό για λίγα 24ωρα, ώστε να υπάρξει επιδιόρθωση της βλάβης. Η αθλητική δομή με βάση την ενημέρωση από τους τεχνικούς θα είναι σε θέση να λειτουργήσει πλήρως και πάλι το πρωί του Σαββάτου.
Απόλυτη εμπιστοσύνη στο προπονητικό τιμ
O Α.Σ.Καρδίτσας ΙΑΠΩΝΙΚΗ ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας με τους προπονητές μπάσκετ Γιάννη Μίσσα και Κώστα Παπαμάρκο και...
Διαβάστε Περισσότερα



























