Συνελήφθη, χθες (13-10-2023) το βράδυ στην Καρδίτσα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Καρδίτσας, ένας ημεδαπός, διότι σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Καρδίτσας, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με ποινή φυλάκισης -6- μηνών και χρηματική ποινή -1.200- ευρώ.
Η Πυθία μασάει τα φύλλα της.. και προβλέπει..!!
Οι εξελίξεις τρέχουν σύντροφοι.. Όλα τα κόμματα στα όπλα και γίνεται αλαμάνι… Ο Σωτήρης προξενεύει κόσμο στον Κουρέτα και ο...
Διαβάστε Περισσότερα



























