Συνελήφθη, χθες (13-10-2023) το βράδυ στην Καρδίτσα, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Καρδίτσας, ένας ημεδαπός, διότι σε βάρος του εκκρεμούσε απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Καρδίτσας, για παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με ποινή φυλάκισης -6- μηνών και χρηματική ποινή -1.200- ευρώ.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























