Από το Τμήμα Ασφαλείας Καρδίτσας σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος ημεδαπής γυναίκας, διότι, όπως προέκυψε, κατά το χρονικό διάστημα από 01-02-2024 έως 08-02-2024, σε -5- διαφορετικές περιπτώσεις, αφαίρεσε από κατάστημα – σούπερ μάρκετ στην Καρδίτσα, διάφορα προϊόντα.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























