Μια σημαντική προσφορά προς τα σχολεία της Καρδίτσας έκαναν από κοινού το Εργατικό Κέντρο Καρδίτσας και η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας σε συνεργασία με το Σύλλογο Καθαριστριών δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα Θεσσαλίας και το Δήμο Καρδίτσας. Ειδικότερα με ευθύνη του Συλλόγου Καθαριστριών προσφέρθηκαν δωρεάν απολυμαντικά επιφανειών και αντισηπτικά μαντηλάκια κάθε είδους (επιφανειών, χεριών, κλπ) καθώς και μάσκες. Η σχετική διανομή έγινε σε συνεννόηση με τις σχολικές επιτροπές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Καρδίτσας. Από την πλευρά της η δημοτική αρχή ευχαρίστησε όλους τους εμπλεκόμενους για την προσφορά καθώς και για τη διεκπεραίωση όλης της διαδικασίας διανομής.
Η Πυθία μασάει τα φύλλα της.. και προβλέπει..!!
Οι εξελίξεις τρέχουν σύντροφοι.. Όλα τα κόμματα στα όπλα και γίνεται αλαμάνι… Ο Σωτήρης προξενεύει κόσμο στον Κουρέτα και ο...
Διαβάστε Περισσότερα



























