Νέα δημοτική σύμβουλος ορκίστηκε την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου η κ. Χριστίνα Μάγγου. Η κ. Μάγγου έδωσε το νόμιμο όρκο ενώπιον του δημάρχου Καρδίτσας κ. Βασίλη Τσιάκου. Η κ. Μάγγου αντικαθιστά τον μέχρι πρότινος δημοτικό σύμβουλο κ. Σπύρο Κουρτεσιώτη ο οποίος υπέβαλε την παραίτησή του για προσωπικούς – επαγγελματικούς λόγους. Ο κ. Τσιάκος καλωσόρισε την κ. Μάγγου στο Δημοτικό Συμβούλιο και της ευχήθηκε κάθε επιτυχία.
Απόλυτη εμπιστοσύνη στο προπονητικό τιμ
O Α.Σ.Καρδίτσας ΙΑΠΩΝΙΚΗ ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας με τους προπονητές μπάσκετ Γιάννη Μίσσα και Κώστα Παπαμάρκο και...
Διαβάστε Περισσότερα



























