Η ανταποδοτική δράση με τις αποδείξεις του Εμπορικού Συλλόγου της Καρδίτσας την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων , αγκαλιάστηκε από ντόπιους , ετεροδημότες και επισκέπτες καταναλωτές . Με μεγάλη χαρά σήμερα παραδώσαμε το μεγάλο μας δώρο , το Lap top ,στην Κα Κατσέρη Ευαγγελία , νέα Κτηνίατρος στην πόλη μας , η οποία ψώνισε τα ρούχα της σε τοπικό κατάστημα της αγοράς της Καρδίτσας. Ευχόμαστε να είναι πάντα τυχερή και να συνεχίζει να υποστηρίζει τις τοπικές επιχειρήσεις και ως Εμπορικός Σύλλογος υποσχόμαστε ότι αυτή τη δράση θα την συνεχίσουμε και κάθε φορά θα γίνετε ακόμη καλύτερη.
Στεργίου στο τέλος ευρωβουλευτής…;;
Πού τον χάνεις πού τον βρίσκεις είναι στο εξωτερικό.. Ο νεαρός και απίστευτα active δήμαρχος Αργιθέας έχει ανοίξει πια τη...
Διαβάστε Περισσότερα


























