Από την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Καρδίτσας γίνεται έκκληση προς τους δημότες τις ημέρες των αργιών (Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά) να γίνεται προσεκτική διαχείριση των οικιακών απορριμμάτων καθώς τα δρομολόγια αποκομιδής θα είναι περιορισμένα. Συστήνεται να αποφεύγεται σε κάθε περίπτωση η εναπόθεση σκουπιδιών έξω από τους κάδους. Ας βοηθήσουμε όλες και όλοι οι δημόσιοι χώροι στην πόλη και τα χωριά μας να παραμείνουν καθαροί αυτές τις ημέρες.
Γιώργος Κωτσός : Άμεση οικονομική στήριξη των πληγέντων αγροτών του Παλαμά
Σε απευθείας επικοινωνία με τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρήτης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ο Κώστας Κατσαφάδο, για τις ζημιές που προκλήθηκαν...
Διαβάστε Περισσότερα


























