Από την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Καρδίτσας γίνεται έκκληση προς τους δημότες τις ημέρες των αργιών (Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά) να γίνεται προσεκτική διαχείριση των οικιακών απορριμμάτων καθώς τα δρομολόγια αποκομιδής θα είναι περιορισμένα. Συστήνεται να αποφεύγεται σε κάθε περίπτωση η εναπόθεση σκουπιδιών έξω από τους κάδους. Ας βοηθήσουμε όλες και όλοι οι δημόσιοι χώροι στην πόλη και τα χωριά μας να παραμείνουν καθαροί αυτές τις ημέρες.
Η Πυθία μασάει τα φύλλα της.. και προβλέπει..!!
Οι εξελίξεις τρέχουν σύντροφοι.. Όλα τα κόμματα στα όπλα και γίνεται αλαμάνι… Ο Σωτήρης προξενεύει κόσμο στον Κουρέτα και ο...
Διαβάστε Περισσότερα



























