Καλούνται όλοι οι κάτοικοι του Δήμου Παλαμά και ειδικότερα της Δημοτικής Ενότητας Σελλάνων να συγκεντρωθούν αυριο Τρίτη 12/9/23 και ώρα 11 το πρωί στο Δημαρχείο Παλαμά (διότι τα δικαστήρια Καρδίτσας είναι κλειστά) να γίνει έγγραφη καταγγελία και να κατατεθεί μήνυση κατά του ΓΟΕΒ γιατί δεν ανοίγει τα θυροφράγματα του αντλιοστασίου Μαραθέας.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























