Οι εξελίξεις τρέχουν σύντροφοι.. Όλα τα κόμματα στα όπλα και γίνεται αλαμάνι… Ο Σωτήρης προξενεύει κόσμο στον Κουρέτα και ο Κωτσός κορδώνεται δίπλα για τη φωτογραφία.. Εμ το ινάτι με τον Τσιάρα από τα εμβόλια κρατάει ακόμη και δεν ξέρουμε πού θα βγάλει..
Στον Τσίπρα οι σύντροφοι από τα παλιά βρίσκουν ξανά βηματισμό και ζητάνε χώρο… Τώρα Αλέξη είναι τα δύσκολα .. Ή θα σε κυκλώσουν πάλι ή θα αφήσεις την κοινωνία να μιλήσει..
Ο Στεργίου ξανά στις Βρυξέλλες.. Πολύ πήγαινε έλα.. Λες να ’χουμε τίποτα πονηρό;;;; Ότι το ’χει, το ’χει και κάτι τέτοιους γνήσιους και ταλαντούχους τους αρπάζουν …
Τέλος του μήνα λοιπόν οι αρχαιρεσίες στην περιφέρεια μιας και η θητεία μεσιάσε.. Δύο έφυγαν, ένας ήρθε και μάλλον η συμφωνία έχει και θέση στο δεύτερο μισό.. Εμείς τα ’χαμε γράψει πάντως..
Αγαπημένοι μου, εκλογές μυρίζουν και αυτή η πολιτική τσίκνα θα μας συντροφεύει..























