Συνελήφθη, σήμερα (06-04-2024) τις μεταμεσονύχτιες ώρες στην Καρδίτσα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Καρδίτσας, μία ημεδαπή γυναίκα, διότι κατελήφθη να λειτουργεί κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφε-μπαρ), ιδιοκτησίας της, αναπαράγοντας μουσική, από μουσικά όργανα συνδεδεμένα με ηχεία, πέραν του επιτρεπόμενου ορίου, διαταράσσοντας την κοινή ησυχία.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























