Συνελήφθησαν, σήμερα (18-01-2024) τις μεταμεσονύχτιες ώρες στην Καρδίτσα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Καρδίτσας, -2- ημεδαποί, άνδρας και γυναίκα, διότι κατελήφθησαν να λειτουργούν, ως ιδιοκτήτες, ισάριθμα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφέ – μπαρ), και να έχουν θέσει σε λειτουργία εντός του καταστήματος στερεοφωνικά συγκροτήματα, αποτελούμενα από ενισχυτή και ηχεία, σε ώρες κοινής ησυχίας, στερούμενοι συμπληρωματικής άδειας παράτασης χρήσης μουσικών οργάνων από την αρμόδια Αρχή, παραβιάζοντας έτσι το ωράριο λειτουργίας των μουσικών οργάνων.
Ένταλμα σύλληψης για τον Δημ.Αβραμόπουλο στο πλαίσιο διερεύνησης της υπόθεσης Qatargate – Tι απαντά ο βουλευτής
Δεν τίθεται θέμα σύλληψης του κ. Αβραμόπουλου προ της άρσης ασυλίας του – Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, αν διαπιστωθεί ποινικό...
Διαβάστε Περισσότερα



























