Συνελήφθησαν, σήμερα (18-01-2024) τις μεταμεσονύχτιες ώρες στην Καρδίτσα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Καρδίτσας, -2- ημεδαποί, άνδρας και γυναίκα, διότι κατελήφθησαν να λειτουργούν, ως ιδιοκτήτες, ισάριθμα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφέ – μπαρ), και να έχουν θέσει σε λειτουργία εντός του καταστήματος στερεοφωνικά συγκροτήματα, αποτελούμενα από ενισχυτή και ηχεία, σε ώρες κοινής ησυχίας, στερούμενοι συμπληρωματικής άδειας παράτασης χρήσης μουσικών οργάνων από την αρμόδια Αρχή, παραβιάζοντας έτσι το ωράριο λειτουργίας των μουσικών οργάνων.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























