Συνελήφθησαν, σήμερα (18-01-2024) τις μεταμεσονύχτιες ώρες στην Καρδίτσα, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Καρδίτσας, -2- ημεδαποί, άνδρας και γυναίκα, διότι κατελήφθησαν να λειτουργούν, ως ιδιοκτήτες, ισάριθμα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφέ – μπαρ), και να έχουν θέσει σε λειτουργία εντός του καταστήματος στερεοφωνικά συγκροτήματα, αποτελούμενα από ενισχυτή και ηχεία, σε ώρες κοινής ησυχίας, στερούμενοι συμπληρωματικής άδειας παράτασης χρήσης μουσικών οργάνων από την αρμόδια Αρχή, παραβιάζοντας έτσι το ωράριο λειτουργίας των μουσικών οργάνων.
Η Πυθία μασάει τα φύλλα της.. και προβλέπει..!!
Οι εξελίξεις τρέχουν σύντροφοι.. Όλα τα κόμματα στα όπλα και γίνεται αλαμάνι… Ο Σωτήρης προξενεύει κόσμο στον Κουρέτα και ο...
Διαβάστε Περισσότερα



























