Ευχές για το νέο έτος και ευχές για την ονομαστική του εορτή θα δεχθεί την Δευτέρα 1η Ιανουαρίου στο νέο δημαρχείο Καρδίτσας ο Δήμαρχος κ. Βασίλης Τσιάκος. Ο κ. Τσιάκος θα βρίσκεται στο δημαρχείο από τις 11 το πρωί ενώ στις 12μ. θα προσέλθει ο Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος ο οποίος θα ευλογήσει την πρωτοχρονιάτικη πίτα.
Η Πυθία μασάει τα φύλλα της.. και προβλέπει..!!
Οι εξελίξεις τρέχουν σύντροφοι.. Όλα τα κόμματα στα όπλα και γίνεται αλαμάνι… Ο Σωτήρης προξενεύει κόσμο στον Κουρέτα και ο...
Διαβάστε Περισσότερα



























