Πού τον χάνεις πού τον βρίσκεις είναι στο εξωτερικό..
Ο νεαρός και απίστευτα active δήμαρχος Αργιθέας έχει ανοίξει πια τη βεντάλια..
Συμμετέχει σχεδόν κάθε μήνα σε εκδήλωση του εξωτερικού και ταξιδεύει τη μικρή και απομακρυσμένη Αργιθέα στην Ευρώπη..
Στο τέλος τέλος με τόσα ταξίδια στας Ευρώπας μην τον δούμε και ευρωβουλευτή..
Και γιατί όχι;;
Μουτράκια συμπαθητικά έχει, γνωριμίες κάνει καθημερινά και πάνω από όλα το αφήγημα από τα ορεινά της απομόνωσης και της δυσκολίας στα έδρανα της κομισιόν πουλάει κιόλας…
Για την ιστορία στην τελευταία του επίσκεψη στις Βρυξέλλες ήταν ομιλητής σε εκδήλωση του με θέμα τις πόλεις με λίμνες μιας και ο ίδιος είναι πρόεδρος του αντίστοιχου ελληνικού δικτύου..






















