Το νέο δημοτικό σύμβουλο Καρδίτσας κ. Ηλία Γκιούρη όρκισε το πρωί της Πέμπτης στο Δημαρχείο ο δήμαρχος κ. Βασίλης Τσιάκος. Ο κ. Τσιάκος καλωσόρισε τον κ. Γκιούρη και του ευχήθηκε καλή και δημιουργική θητεία στο Δημοτικό Συμβούλιο. Από την πλευρά ο κ. Γκιούρης ευχαρίστησε τον Δήμαρχο και υπογράμμισε ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του! Ο κ. Γκιούρης αντικαθιστά στο Δημοτικό Συμβούλιο τον παραιτηθέντα κ. Αριστ. Σπάνια.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























