Το νέο δημοτικό σύμβουλο Καρδίτσας κ. Ηλία Γκιούρη όρκισε το πρωί της Πέμπτης στο Δημαρχείο ο δήμαρχος κ. Βασίλης Τσιάκος. Ο κ. Τσιάκος καλωσόρισε τον κ. Γκιούρη και του ευχήθηκε καλή και δημιουργική θητεία στο Δημοτικό Συμβούλιο. Από την πλευρά ο κ. Γκιούρης ευχαρίστησε τον Δήμαρχο και υπογράμμισε ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του! Ο κ. Γκιούρης αντικαθιστά στο Δημοτικό Συμβούλιο τον παραιτηθέντα κ. Αριστ. Σπάνια.
Ένταλμα σύλληψης για τον Δημ.Αβραμόπουλο στο πλαίσιο διερεύνησης της υπόθεσης Qatargate – Tι απαντά ο βουλευτής
Δεν τίθεται θέμα σύλληψης του κ. Αβραμόπουλου προ της άρσης ασυλίας του – Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, αν διαπιστωθεί ποινικό...
Διαβάστε Περισσότερα



























