Με μια νέα υπάλληλο ενισχύθηκε από χθες η υπηρεσία πρασίνου του Δήμου Καρδίτσας. Πρόκειται για την κ. Στεργιανή Λαφαζάνη Τ.Ε. Γεωπόνο η οποία και έδωσε το νόμιμο όρκο, ενώπιον του Δημάρχου κ. Βασίλη Τσιάκου. Ο Δήμαρχος την καλωσόρισε στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου, της ευχήθηκε καλή σταδιοδρομία ενώ την παρότρυνε να εργάζεται με ευσυνειδησία και υπευθυνότητα και πάντοτε υπέρ της τοπικής κοινωνίας την οποία, όπως είπε, «όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί οφείλουμε να υπηρετούμε».
Ξεκινά η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας του Α.Σ.Καρδίτσας ΙΑΠΩΝΙΚΗ για τη σεζόν 2026-27
Το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων δεκαετιών της GBL ξεκινά τον Οκτώβριο!!! Στην αναβαθμισμένη και άκρως ανταγωνιστική GBL, ο Α.Σ.Καρδίτσας...
Διαβάστε Περισσότερα



























