Με μια νέα υπάλληλο ενισχύθηκε από χθες η υπηρεσία πρασίνου του Δήμου Καρδίτσας. Πρόκειται για την κ. Στεργιανή Λαφαζάνη Τ.Ε. Γεωπόνο η οποία και έδωσε το νόμιμο όρκο, ενώπιον του Δημάρχου κ. Βασίλη Τσιάκου. Ο Δήμαρχος την καλωσόρισε στο ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου, της ευχήθηκε καλή σταδιοδρομία ενώ την παρότρυνε να εργάζεται με ευσυνειδησία και υπευθυνότητα και πάντοτε υπέρ της τοπικής κοινωνίας την οποία, όπως είπε, «όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί οφείλουμε να υπηρετούμε».
Απόλυτη εμπιστοσύνη στο προπονητικό τιμ
O Α.Σ.Καρδίτσας ΙΑΠΩΝΙΚΗ ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας με τους προπονητές μπάσκετ Γιάννη Μίσσα και Κώστα Παπαμάρκο και...
Διαβάστε Περισσότερα



























