Πριν λίγες ημέρες στην όμορφη Καλαμάτα, έλαβε χώρα η 15η πανελλήνια σύνοδος των ΦοΔΣΑ.
Φυσικά στις εργασίες της συνόδου, συμμετείχανε αυτοδιοικητικοί από την περιοχή της Θεσσαλίας.
Το θέμα της διαχείρισης των σκουπιδιών, είναι πραγματικά ψηλά στην ατζέντα όλων των δήμων της χώρας και αυτό φαίνεται από την μεγάλη συμμετοχή όλων των αυτοδιοικητικών παραγόντων που αναζητούν λύσεις.
Στην παραπάνω φωτογραφία, βλέπουμε τον δήμαρχο Αργιθέας Ανδρέα Στεργίου να δέχεται τις συμβουλές των μπαρουτοκαπνισμένων της αυτοδιοίκησης δημάρχου Πύλης Κώστα Μαράβα και του πρώην αντιδημάρχου Τρικκαίων και ρεκόρτμαν δημοτικού συμβούλου Θόδωρου Σπανού.
…Αγαπημένοι μου, πάντοτε οι φιλικές συμβουλές των εμπειρότερων στις νέες γενιές είναι πολύτιμες και χρήσιμες.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























