Μεγάλη χρηματοδότηση για τα μονοπάτια της Αργιθέας..
Με ένα λιτό και σύντομο βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα ο δήμαρχος Αργιθέας Ανδρέας Στέργιου ανακοίνωσε πως ο δήμος εξασφάλισε μια μεγάλη χρηματοδότηση για τα μονοπάτια πεζοπορίας..
Μέσα από τέτοιες ενέργειες η περιοχή αναβαθμίζεται και δημιουργούνται οι συνθήκες για έναν εναλλακτικό τουρισμό..
Παράλληλα ανοίγουν το δρόμο για νέα έργα τόσο στις υποδομές αλλά και στον πολιτισμό..
Εξάλλου η Αργιθέα τα τελευταία χρόνια είναι γεγονός πως έχοντας στο τιμόνι τον νέο και χαρισματικό δήμαρχο βγαίνει επιτελούς από την απομόνωση και κάνει γνωστή παντού τόσο τη φυσική της ομορφιά μα και την αξιοσημείωτη πολιτιστική και λαογραφική της κληρονομιά και παράδοση..
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























