Με τη διοίκηση του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καταστημάτων Εστίασης Λάρισας συναντήθηκε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δ. Κουρέτας. Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η δυνατότητα διοργάνωσης δράσεων από την πλευρά των καταστημάτων εστίασης, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, ώστε να στηριχθεί ο κλάδος που πέρασε μεγάλη περίοδο κρίσης, τόσο στην περίοδο του κωρονοϊού, όσο και στη μετέπειτα περίοδο των πλημμυρών και του υψηλού ενεργειακού κόστους.
Ο κ. Κουρέτας διαβεβαίωσε το διοίκηση του Συλλόγου ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι ανοιχτή στις προτάσεις τους για τη βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος στον κλάδο, αλλά και στη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων τους και οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν να συζητήσουν στο άμεσο μέλλον εξειδικευμένες προτάσεις προς αυτή την κατεύθυνση.
Γιώργος Κωτσός : Άμεση οικονομική στήριξη των πληγέντων αγροτών του Παλαμά
Σε απευθείας επικοινωνία με τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρήτης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ο Κώστας Κατσαφάδο, για τις ζημιές που προκλήθηκαν...
Διαβάστε Περισσότερα


























