Μετά από απόφαση της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Καρδίτσας λόγω των υψηλών θερμοκρασιών ανοικτό θα παραμείνει για το κοινό, από την Τρίτη 11 μέχρι και την Πέμπτη 13 Ιουνίου το Δημαρχείο (Μυρμιδόνων 2) και ειδικότερα ο κλιματιζόμενος κεντρικός χώρος υποδοχής. Ο χώρος θα παραμένει ανοικτός από τις 8:00 έως 21:00 και σε αυτή τη χρονική διάρκεια μπορούν να παραμείνουν εκεί άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Απόλυτη εμπιστοσύνη στο προπονητικό τιμ
O Α.Σ.Καρδίτσας ΙΑΠΩΝΙΚΗ ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας με τους προπονητές μπάσκετ Γιάννη Μίσσα και Κώστα Παπαμάρκο και...
Διαβάστε Περισσότερα



























