Μετά από απόφαση της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Καρδίτσας λόγω των υψηλών θερμοκρασιών ανοικτό θα παραμείνει για το κοινό, από την Τρίτη 11 μέχρι και την Πέμπτη 13 Ιουνίου το Δημαρχείο (Μυρμιδόνων 2) και ειδικότερα ο κλιματιζόμενος κεντρικός χώρος υποδοχής. Ο χώρος θα παραμένει ανοικτός από τις 8:00 έως 21:00 και σε αυτή τη χρονική διάρκεια μπορούν να παραμείνουν εκεί άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Γιώργος Κωτσός : Άμεση οικονομική στήριξη των πληγέντων αγροτών του Παλαμά
Σε απευθείας επικοινωνία με τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρήτης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ο Κώστας Κατσαφάδο, για τις ζημιές που προκλήθηκαν...
Διαβάστε Περισσότερα


























