Μετά από απόφαση της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Καρδίτσας λόγω των υψηλών θερμοκρασιών ανοικτό θα παραμείνει για το κοινό, από την Τρίτη 11 μέχρι και την Πέμπτη 13 Ιουνίου το Δημαρχείο (Μυρμιδόνων 2) και ειδικότερα ο κλιματιζόμενος κεντρικός χώρος υποδοχής. Ο χώρος θα παραμένει ανοικτός από τις 8:00 έως 21:00 και σε αυτή τη χρονική διάρκεια μπορούν να παραμείνουν εκεί άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Ένταλμα σύλληψης για τον Δημ.Αβραμόπουλο στο πλαίσιο διερεύνησης της υπόθεσης Qatargate – Tι απαντά ο βουλευτής
Δεν τίθεται θέμα σύλληψης του κ. Αβραμόπουλου προ της άρσης ασυλίας του – Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, αν διαπιστωθεί ποινικό...
Διαβάστε Περισσότερα



























