Μετά από απόφαση της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Καρδίτσας λόγω των υψηλών θερμοκρασιών ανοικτό θα παραμείνει για το κοινό, από την Τρίτη 11 μέχρι και την Πέμπτη 13 Ιουνίου το Δημαρχείο (Μυρμιδόνων 2) και ειδικότερα ο κλιματιζόμενος κεντρικός χώρος υποδοχής. Ο χώρος θα παραμένει ανοικτός από τις 8:00 έως 21:00 και σε αυτή τη χρονική διάρκεια μπορούν να παραμείνουν εκεί άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























