Τελικά ήταν δίκαιο και έγινε πράξη.. Και μιλάω φυσικά για τα εγκαίνια της μεγάλης μονάδας ζωοτροφών του συνεταιρισμού προβατοτρόφων αγελαδοτρόφων δυτικής Θεσσαλίας στη Λαζαρίνα.. Είναι ο πρώτος συνεταιρισμός στη Θεσσαλία που καταφέρνει κάτι τέτοιο.. Κόσμος και κοσμάκης παραβρέθηκε στις εκδηλώσεις και μάλιστα όλοι σηκώθηκαν για τον καθιερωμένο αργό συρτό του προέδρου Βαιοπούλου.. Αφήσαμε για το τέλος την παρουσία Γερουλάνου (ε ρε έρμε Τσίπρα που κάποτε εσύ αλώνιζες) που ήταν και ο επίτιμος προσκεκλημένος.. Ε δεν ξεχνούμε την κάλπη Μουζακίου στις εσωκομαμτικές του 21 όταν και πανελλαδικώς κατέγραψε λίγο κάτω από 2%… Μεγαλύτερη όμως αίσθηση έκαναν οι απουσίες.. Ούτε ο υπουργός μήτε και ο δήμαρχος.. Για τον δε περιφερειάρχη φήμες λένε για κακά προηγούμενα στις εκλογές… Όπως και να ’χει στήθηκε γλέντι τρικούβερτο και η ορχήστρα επευφημούσε τον πρόεδρο ξανά και ξανά… Τελικά μήπως με τέτοια όρεξη για χορό και γλέντι η ευλογία όντως αποτελεί δευτερεύον θέμα όπως και για την κυβέρνηση;;;
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























