Από τη δημοτική αρχή Καρδίτσας υπενθυμίζεται ότι με βάση τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις η οδός Δ. Λάππα σε όλο της το μήκος (από Σαρανταπόρου έως και τα σχολικά συγκροτήματα) έχει μονοδρομηθεί. Παρακαλούνται οι οδηγοί να είναι προσεκτικοί και να εφαρμόζουν πιστά τον ΚΟΚ, καθώς εκτός από τον κίνδυνο επιβολής προστίμου, κυρίως ελλοχεύει ο κίνδυνος σοβαρού τροχαίου ατυχήματος.
Ξεκινά η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας του Α.Σ.Καρδίτσας ΙΑΠΩΝΙΚΗ για τη σεζόν 2026-27
Το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων δεκαετιών της GBL ξεκινά τον Οκτώβριο!!! Στην αναβαθμισμένη και άκρως ανταγωνιστική GBL, ο Α.Σ.Καρδίτσας...
Διαβάστε Περισσότερα



























