Εργασίες συντήρησης – αποκατάστασης ξεκινούν το πρωί της Τρίτης 17 Οκτωβρίου από την Τεχνική υπηρεσία του Δήμου Καρδίτσας στη γέφυρα Καλλιθήρου – Αμπελικού. Στόχος είναι να αποκατασταθούν οι φθορές που προκάλεσαν οι πρόσφατες πλημμύρες. Κατά τη διάρκεια των εργασιών θα υπάρχουν μικρά χρονικά διαστήματα διακοπής της κυκλοφορίας. Η τεχνική υπηρεσία ζητά την κατανόηση των εποχούμενων μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών.
Γιώργος Κωτσός : Άμεση οικονομική στήριξη των πληγέντων αγροτών του Παλαμά
Σε απευθείας επικοινωνία με τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρήτης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ο Κώστας Κατσαφάδο, για τις ζημιές που προκλήθηκαν...
Διαβάστε Περισσότερα


























