Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου, 2025
karditsain.gr
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Ελλάδα
  • Επιχειρείν
  • Πυθία
  • Διεθνή
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Ελλάδα
  • Επιχειρείν
  • Πυθία
  • Διεθνή
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
karditsain.gr
No Result
View All Result

Έρχονται εκπλήξεις στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2024;

  • Newsroom
  • 21 Οκτωβρίου, 2023
Έρχονται εκπλήξεις στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2024;
ShareTweet

Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τη ανάρτηση των τελών κυκλοφορίας, που θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων. Τι έρχεται;

Κάθε τέτοια εποχή, η συζήτηση για τα Τέλη Κυκλοφορίας φουντώνει. Και αυτό γιατί Ελληνικές Κυβερνήσεις αφήναν… εκπλήξεις για το τέλος του έτους στους κατόχους οχημάτων.

Δυσάρεστες εκπλήξεις φυσικά, αφού ο τελευταίος φόρος της χρονιάς, ήταν και αυτός που πολλές φόρες κάλυπτε τρύπες του προϋπολογισμού, αν και ο κύριος σκοπός τους (σύμφωνα με την αντίστοιχη απόφαση) είναι «η χρηματοδότηση της συντήρησης και ανάπτυξης των υποδομών των οδών της χώρας».

Αναμφίβολα τα τέλη κυκλοφορίας αποτελούν ένα από τα βασικά έσοδα του ελληνικού δημοσίου…

Η κλιματική κρίση και το αυξημένο κόστος που επιφέρει αυτή για τα κράτη, έχουν οδηγήσει πολλές χώρες της Ε.Ε. σε «πράσινα χαράτσια» εφαρμοσμένα κυρίως στα Τέλη Κυκλοφορίας.

Μία μικρή αύξηση θα έφερνε τεράστια έσοδα, τα οποία θα προορίζονταν για την αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών.

Αρκετοί φορείς έχουν εισηγηθεί την αύξηση των Τελών Κυκλοφορίας σε όλα τα οχήματα μα ακόμα περισσότερο στα παλαιότερα, εφαρμόζοντας το… ευρωπαϊκό «ο ρυπαίνων να πληρώνει».

Σύμφωνα με τις ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες μας, η Κυβέρνηση προς το παρόν δε συζητάει κάποια αύξηση στα Τέλη Κυκλοφορίας του 2024. Ουτε να αλλάξει τις βαθμίδες εκπομπής ρύπων. Φυσικά όλα είναι ρευστά…

Τα ειδοποιητήρια αναμένεται να ανέβουν στην πλατφόρμα myCar της ΑΑΔΕ, αρχές Νοεμβρίου.

Και φέτος θα υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής των τελών από τους ιδιοκτήτες του οχήματος είτε συγκεντρωτικά, ή για όσους μήνες σκοπεύουν να το μετακινήσουν. Ωστόσο αυτό μπορεί να το κάνουν μια φορά τον χρόνο.

Τα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα είναι:

Ταξινόμηση από 1.11.2010 έως και 31.12.2020 (με ρύπους):
0-90 εκπομπές C02: 0
91-100 εκπομπές C02: 0,90 ευρώ / γραμ.
101-120 εκπομπές C02: 0,98 ευρώ / γραμ.
121-140 εκπομπές C02: 1,20 ευρώ / γραμ.
141-160 εκπομπές C02: 1,85 ευρώ / γραμ.
161-180 εκπομπές C02: 2,45 ευρώ / γραμ.
181-200 εκπομπές C02: 2,78 ευρώ / γραμ.
201-250 εκπομπές C02: 3,05 ευρώ / γραμ.
251 εκπομπές C02 και άνω: 3,72 ευρώ / γραμ.

Ταξινόμηση 1.1.2021 έως σήμερα (με ρύπους):
0-122 κυβικά: 0
123-139 εκπομπές C02: 0,64 ευρώ / γραμ.
140-166 εκπομπές C02: 0,70 ευρώ / γραμ.
167- 208 εκπομπές C02: 0,85 ευρώ / γραμ.
209-224 εκπομπές C02: 1,87 ευρώ / γραμ.
225-240 εκπομπές C02: 2,20 ευρώ / γραμ.
241-260 εκπομπές C02: 2,50 ευρώ / γραμ.
261-280 εκπομπές C02: 2,70 ευρώ / γραμ.
281 εκπομπές C02 και άνω: 2,85 ευρώ / γραμ.

Ταξινόμηση έως 31.12.2000 (με κυβικά):
0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 225 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 250 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 280 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 615 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 820 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.025 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.230 ευρώ

Ταξινόμηση 1.1.2001 – 31.12.2005 (με κυβικά):
0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 240 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.260 ευρώ

Ταξινόμηση 1.1.2006 – 31.10.2010 (με κυβικά):
0 -300 κυβικά: 22 ευρώ
301-785 κυβικά: 55 ευρώ
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
1.358 -1.548 κυβικά: 255 ευρώ
1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ
1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ
1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ
2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ
3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ
4.001 κυβικά και άνω: 1.380 ευρώ.

Source: newsauto.gr

Πρόσφατα Άρθρα

Ορκίστηκε νέα δημοτική σύμβουλος η κ. Χρ. Μάγγου
Τοπικά

Ορκίστηκε νέα δημοτική σύμβουλος η κ. Χρ. Μάγγου

1 Δεκεμβρίου 2025

Νέα δημοτική σύμβουλος ορκίστηκε την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου η κ. Χριστίνα Μάγγου. Η κ. Μάγγου έδωσε το νόμιμο όρκο ενώπιον...

Διαβάστε Περισσότερα
Με λαμπρότητα η υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας στο Μουζάκι
Τοπικά

Με λαμπρότητα η υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας στο Μουζάκι

1 Δεκεμβρίου 2025

Το Μουζάκι υποδέχτηκε, με όλες τις τιμές, το πρωί της Παρασκευής 28 Νοέμβρη, την Ολυμπιακή Φλόγα των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων,...

Διαβάστε Περισσότερα
Η «Πυθία» αποκλειστικά στο karditsain.gr
Πυθία

Η Πυθία μασάει τα φύλλα της.. και προβλέπει…

30 Νοεμβρίου 2025

Καλά τη βγάλαμε ως εδώ και ο καιρός λες και είναι στην τσέπη των ανθρώπων… Κράτησε όλο το Φθινόπωρο, και...

Διαβάστε Περισσότερα
Τρίβει τα χέρια της η δεξιά
Παραπολιτικά

Τρίβει τα χέρια της η δεξιά

30 Νοεμβρίου 2025

Η ανάρτηση του Μανώλη Χριστοδουλάκη, σε μια συγκυρία όπου το ΠΑΣΟΚ οφείλει να επιδείξει ενότητα και καθαρό πολιτικό βηματισμό απέναντι...

Διαβάστε Περισσότερα
Στο μπλόκο της Νίκαιας και στο πλευρό των αγροτών ο Δημήτρης Κουρέτας
Τοπικά

Στο μπλόκο της Νίκαιας και στο πλευρό των αγροτών ο Δημήτρης Κουρέτας

30 Νοεμβρίου 2025

Στο μπλόκο των αγροτών στη Νίκαια Λάρισας βρέθηκε σήμερα Κυριακή μεσημέρι, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας, προκειμένου να εκφράσει τη...

Διαβάστε Περισσότερα
Κουρέτας: Μειώνουμε την ευπάθεια απέναντι στην κλιματική αλλαγή
Τοπικά

Κουρέτας: Μειώνουμε την ευπάθεια απέναντι στην κλιματική αλλαγή

30 Νοεμβρίου 2025

Πάρκα και κήποι, κοινωφελείς υπαίθριοι χώροι, πλατείες, ακάλυπτοι, περιβάλλοντες χώροι ιδρυμάτων, εκκλησίες, κοιμητήρια, ποτάμια, ρέματα και κανάλια, οδικοί και σιδηροδρομικοί...

Διαβάστε Περισσότερα
Βουλευτές ΝΔ στη Θεσσαλία: Πρόταση για σχήμα ενίσχυσης για την απώλεια εισοδήματος των κτηνοτρόφων που επλήγησαν από τις φυσικές καταστροφές του 2023
Τοπικά

Βουλευτές ΝΔ στη Θεσσαλία: Πρόταση για σχήμα ενίσχυσης για την απώλεια εισοδήματος των κτηνοτρόφων που επλήγησαν από τις φυσικές καταστροφές του 2023

28 Νοεμβρίου 2025

Οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας από τη Θεσσαλία, κ.κ. Χρήστος Καπετάνος, Αθανάσιος Λιούτας, Αριστοτέλης Σπάνιας και Χρήστος Τριαντόπουλος, την Τετάρτη,...

Διαβάστε Περισσότερα
150.000 ευρώ από το ΥΠ.ΕΣ. στο Δήμο Αργιθέας  για αποκαταστάσεις στο οδικό δίκτυο
Τοπικά

150.000 ευρώ από το ΥΠ.ΕΣ. στο Δήμο Αργιθέας για αποκαταστάσεις στο οδικό δίκτυο

28 Νοεμβρίου 2025

Στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Αργιθέας, ανακοινώθηκε από τον Αντιδήμαρχο κ. Νίκο Σακκά η επίσημη ένταξη της Πράξης:...

Διαβάστε Περισσότερα
Ειδική συνεδρίαση απολογισμού ενός έτους διοίκησης από τον Κουρέτα..
Τοπικά

Ένταξη της Θεσσαλίας σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης λόγω λειψυδρίας

28 Νοεμβρίου 2025

Την ένταξη της Θεσσαλίας σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης λόγω λειψυδρίας, ζητά ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας με επιστολή του προς...

Διαβάστε Περισσότερα
Που πας αγόρι μου,που πας…
Παραπολιτικά

Που πας αγόρι μου,που πας…

28 Νοεμβρίου 2025

Με μια μικρή παράφραση στο πολύ ερωτικό λαϊκό άσμα που πρόσφατα έγινε επανεκτέλεση από ανερχόμενη τραγουδίστρια μπορεί κανείς να περιγράψει την αλλαγή στάσης του Μανώλη Χριστοδουλάκη απέναντι στον μέχρι πρότινος συνοδοιπόρο Χάρη Δούκα. Και όταν λέμε αλλαγή στάσης απέναντι στον Δούκα εννοοούμε αλλαγή στάσης γενικά με κατεύθυνση προς εκείνα τα περίεργα που μιλάνε για αυτόνομη πορεία το πρωί αλλά το απόγευμα παζαρεύουν για την επόμενη ημέρα.. Φυσικά στην πιάτσα ακούγεται πως ο φέρελπις νεαρός βουλευτής αναγκάζεται να μαζευτεί λιγάκι ενόψει συνεδρίου και να μην ενώσει οργανωτικά δυνάμεις με τον δήμαρχο γιατί θεωρεί πως μια τέτοια εξέλιξη θα θέσει σε κίνδυνο την έδρα του στην Ανατολική Αττική μιας για να τον τιμωρήσει ο αρχηγός θα την κρατήσει ο ίδιος !! Έτσι λοιπόν,τις τελευταίες ημέρες κάνοντας ένα ισχυρό come back στα μίντια ξεκαθαρίζει πλήρως τη διαφοροποίηση του από τη στρατηγική Δούκα προς το συνέδριο και την πρόταση σε ψήφιση περί αποκλεισμού κάθε προοπτικής συνεργασίας με τη ΝΔ.. Μιλάει ξεκάθαρα για αυτόνομη πορεία (τι και αν έβγαλε με άριστα το πολυτεχνείο και ξέρει καλά μαθηματικά πως αυτό δε βγαίνει) και χρησιμοποιεί ρητορική καθαρά του αντισύριζα μετώπου χρησιμοποιώντας την επίκληση στο συναίσθημα θυμίζοντας σε όλους πως καμία συνεργασία δεν μπορεί να υλοποιηθεί με όσους πλήγωσαν την παράταξη,μα κυρίως τη χώρα. Οπότε,ενόψει συνεδρίου ο πραγματικά συμπαθής Δούκας αποδυναμώνεται και η στάση Χριστοδουλάκη ευνοεί τα σχέδια και ταυτόχρονα αποσοβεί τους κίνδυνους για την προεδρική φρουρά. Από το πάμε Χάρη, στο πάμε μόνοι μας που μετά μπορεί για την σταθερότητα ντε να οδηγεί και αλλού.. ΥΓ:Πραγματικά θα αδικήσει τόσο τον ευαυτό του αλλά και θα απογοητεύσει (ήδη έχει ξεκινήσει να απογοητεύει) όσους τον έβλεπαν εν δυνάμει ηγέτη μελλοντικά και θα αποτελέσει απλά έναν νέο και ωραίο Βασίλη Οικονόμου της Περιφέρειας του.. Εκείνος βέβαια κάποτε τόλμησε και ρίσκαρε τη διαγραφή του..!!

Διαβάστε Περισσότερα

Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook

Next Post
Αυτά τα ζώδια πιθανότατα δεν θέλουν παιδιά

Αυτά τα ζώδια πιθανότατα δεν θέλουν παιδιά

Εμμονή με την καθαριότητα: Πως οδηγεί σε ανθεκτικά μικρόβια και αντίσταση στα αντιβιοτικά

Εμμονή με την καθαριότητα: Πως οδηγεί σε ανθεκτικά μικρόβια και αντίσταση στα αντιβιοτικά

Γεωργιάδης για γάμο ομόφυλων ζευγαριών: Δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω, ένας νόμος κρύβει πολλά

Γεωργιάδης για γάμο ομόφυλων ζευγαριών: Δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω, ένας νόμος κρύβει πολλά

Δημήτρης Κουρέτας: Από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας νέος Περιφερειάρχης

Κουρέτας: «Οι σχέσεις μας πρέπει να είναι ευθύγραμμες και ειλικρινείς. Έχουμε μπροστά μας έναν διττό στόχο»

  • Δήλωση Συμμόρφωσης
  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
  • Πολιτική Cookies

© 2023 Karditsain.gr

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Τοπικά
  • Παραπολιτικά
  • Ελλάδα
  • Επιχειρείν
  • Πυθία
  • Διεθνή
  • Διάφορα
  • Επικοινωνία

© 2023 Karditsain.gr