Από τις ανυπολόγιστες ζημιές που προκάλεσε στο πέρασμά του η κακοκαιρία Daniel δεν έμεινε ανεπηρέαστο το κατάστημα JUMPO στο Αγναντερό Καρδίτσας.
Ύστερα από πυρετώδεις προσπάθειες για την αποκατάσταση αυτών και την επαναλειτουργία του καταστήματος, σήμερα Παρασκευή 12 Απριλίου άνοιξαν εκ νέου οι πόρτες του.
Εκατοντάδες πελάτες από την ευρύτερη περιοχή επισκέφτηκαν και πάλι το κατάστημα.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























