Από τις ανυπολόγιστες ζημιές που προκάλεσε στο πέρασμά του η κακοκαιρία Daniel δεν έμεινε ανεπηρέαστο το κατάστημα JUMPO στο Αγναντερό Καρδίτσας.
Ύστερα από πυρετώδεις προσπάθειες για την αποκατάσταση αυτών και την επαναλειτουργία του καταστήματος, σήμερα Παρασκευή 12 Απριλίου άνοιξαν εκ νέου οι πόρτες του.
Εκατοντάδες πελάτες από την ευρύτερη περιοχή επισκέφτηκαν και πάλι το κατάστημα.
Στεργίου στο τέλος ευρωβουλευτής…;;
Πού τον χάνεις πού τον βρίσκεις είναι στο εξωτερικό.. Ο νεαρός και απίστευτα active δήμαρχος Αργιθέας έχει ανοίξει πια τη...
Διαβάστε Περισσότερα


























