Μόλις πριν λίγες ώρες έκανε το γύρω του διαδικτύου ένα τραγούδι “γροθιά στο στομάχι” για τους απανταχού Θεσσαλούς. Ένα τραγούδι σε στίχους του Αργύρη Χατζηνάκη, ποιητού από το Βόλο και παθόντα των καταστροφικών συνεπειών τόσο της κακοκαιρία Daniel όσο και της Elias. Ένα τραγούδι, που ερμηνεύει ο Γιώργος Πάγκαλος, ο οποίος εδρεύει στο Βόλο, έχει βιώσει τα φαινόμενα του Σεπτεμβρίου και τους αποτόκους αυτών και έρχεται να μας θυμίσει πως “η μουσική είναι ένα από τα ισχυρότερα όπλα ενάντια στην κρίση αξιών και τον ευτελισμό των ηθών της εποχής μας”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ίδιος.
Ένταλμα σύλληψης για τον Δημ.Αβραμόπουλο στο πλαίσιο διερεύνησης της υπόθεσης Qatargate – Tι απαντά ο βουλευτής
Δεν τίθεται θέμα σύλληψης του κ. Αβραμόπουλου προ της άρσης ασυλίας του – Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, αν διαπιστωθεί ποινικό...
Διαβάστε Περισσότερα



























