Μόλις πριν λίγες ώρες έκανε το γύρω του διαδικτύου ένα τραγούδι “γροθιά στο στομάχι” για τους απανταχού Θεσσαλούς. Ένα τραγούδι σε στίχους του Αργύρη Χατζηνάκη, ποιητού από το Βόλο και παθόντα των καταστροφικών συνεπειών τόσο της κακοκαιρία Daniel όσο και της Elias. Ένα τραγούδι, που ερμηνεύει ο Γιώργος Πάγκαλος, ο οποίος εδρεύει στο Βόλο, έχει βιώσει τα φαινόμενα του Σεπτεμβρίου και τους αποτόκους αυτών και έρχεται να μας θυμίσει πως “η μουσική είναι ένα από τα ισχυρότερα όπλα ενάντια στην κρίση αξιών και τον ευτελισμό των ηθών της εποχής μας”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ίδιος.
Γιώργος Κωτσός : Άμεση οικονομική στήριξη των πληγέντων αγροτών του Παλαμά
Σε απευθείας επικοινωνία με τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρήτης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ο Κώστας Κατσαφάδο, για τις ζημιές που προκλήθηκαν...
Διαβάστε Περισσότερα


























