Η Αντιδημαρχία Αθλητισμού του Δήμου Καρδίτσας ενημερώνει ότι συνεχίζονται τα δωρεάν προγράμματα άθλησης για ενήλικες, στο παλαιό κλειστό γυμναστήριο καθημερινά 9:00-10:00 και κάθε Δευτέρα Τρίτη και Πέμπτη 16:00 – 17:00. Υπεύθυνη των προγραμμάτων για δεύτερη συνεχή χρονιά είναι η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Ειρήνη Ψευτοπούλου.
Γιώργος Κωτσός : Άμεση οικονομική στήριξη των πληγέντων αγροτών του Παλαμά
Σε απευθείας επικοινωνία με τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρήτης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ο Κώστας Κατσαφάδο, για τις ζημιές που προκλήθηκαν...
Διαβάστε Περισσότερα


























