Με απόφαση της Δημοτικής Αρχής Καρδίτσας και λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που αναμένονται για το διήμερο Τετάρτης 12 και Πέμπτης 13 Ιουνίου, η λήξη μαθημάτων σε όλα τα δημοτικά και νηπιαγωγεία του Δήμου θα γίνει στις 11:30.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























