Με απόφαση της Δημοτικής Αρχής Καρδίτσας και λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που αναμένονται για το διήμερο Τετάρτης 12 και Πέμπτης 13 Ιουνίου, η λήξη μαθημάτων σε όλα τα δημοτικά και νηπιαγωγεία του Δήμου θα γίνει στις 11:30.
Η Πυθία μασάει τα φύλλα της.. και προβλέπει..!!
Οι εξελίξεις τρέχουν σύντροφοι.. Όλα τα κόμματα στα όπλα και γίνεται αλαμάνι… Ο Σωτήρης προξενεύει κόσμο στον Κουρέτα και ο...
Διαβάστε Περισσότερα



























