Με απόφαση της Δημοτικής Αρχής Καρδίτσας και λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που αναμένονται για το διήμερο Τετάρτης 12 και Πέμπτης 13 Ιουνίου, η λήξη μαθημάτων σε όλα τα δημοτικά και νηπιαγωγεία του Δήμου θα γίνει στις 11:30.
Γιώργος Κωτσός : Άμεση οικονομική στήριξη των πληγέντων αγροτών του Παλαμά
Σε απευθείας επικοινωνία με τον Υφυπουργό Κλιματικής Κρήτης και Πολιτικής Προστασίας, κ. Ο Κώστας Κατσαφάδο, για τις ζημιές που προκλήθηκαν...
Διαβάστε Περισσότερα


























