Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα του ΑΣΚ που για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια μας κάνει περήφανους. Αυτή τη φορά η μεγάλη της επιτυχία με νίκη απέναντι στον ΠΑΟΚ, μας οδηγεί στην Ευρώπη! Θα έχουμε έτσι την ευκαιρία και τη δυνατότητα να απολαύσουμε μπάσκετ ακόμη υψηλότερου επιπέδου. Και βέβαια η περιοχή μας, η μικρή Καρδίτσα, θα ακουστεί στην Ευρώπη. Και όλα αυτά γιατί μια ομάδα ανθρώπων πίστεψε στο όνειρο και το έκανε πραγματικότητα. Μπράβο στον ΑΣΚ, μπράβο στη διοίκηση, στους προπονητές, στους παίκτες. Όλοι μας τους ευχόμαστε πάντα ψηλότερα.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























