Από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας ανακοινώνεται ότι, λόγω εισροής υδάτων στο οδόστρωμα από τους ποταμούς Σοφαδίτη και Ενιπέα, απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στην επαρχιακή οδό Παλαμά-Βλοχού.
Σημειώνεται ότι, η κίνηση των οχημάτων από Καρδίτσα προς Λάρισα θα διεξάγεται είτε μέσω της ε.ο. Καρδίτσας-Τρικάλων είτε μέσω του αυτοκινητόδρομου Ε-65.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα



























