Από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας ανακοινώνεται ότι, λόγω εισροής υδάτων στο οδόστρωμα από τους ποταμούς Σοφαδίτη και Ενιπέα, απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στην επαρχιακή οδό Παλαμά-Βλοχού.
Σημειώνεται ότι, η κίνηση των οχημάτων από Καρδίτσα προς Λάρισα θα διεξάγεται είτε μέσω της ε.ο. Καρδίτσας-Τρικάλων είτε μέσω του αυτοκινητόδρομου Ε-65.
Η Πυθία μασάει τα φύλλα της.. και προβλέπει..!!
Οι εξελίξεις τρέχουν σύντροφοι.. Όλα τα κόμματα στα όπλα και γίνεται αλαμάνι… Ο Σωτήρης προξενεύει κόσμο στον Κουρέτα και ο...
Διαβάστε Περισσότερα



























