Με ένα νέο υπάλληλο ενισχύεται το ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Καρδίτσας. Πρόκειται για τον Παναγιώτη Βαίτση του Χαραλάμπου του κλάδου Π.Ε. Μηχανικών, ειδικότητας Π.Ε. Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών. Ο εν λόγω υπάλληλος έδωσε το νόμιμο όρκο ενώπιον του Δημάρχου Καρδίτσας κ. Β. Τσιάκου ο οποίος του ευχήθηκε καλή σταδιοδρομία και τον προέτρεψε να λειτουργεί από τη νέα του θέση με συνέπεια και υπευθυνότητα και με πρώτιστο μέλημα την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου. Ο νέος υπάλληλος θα στελεχώσει το Τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων Της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Καρδίτσας.
ΚΩΤΣΟΣ: Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με τη συμμετοχή μου στην...
Διαβάστε Περισσότερα

























