Από τη δημοτική αρχή παρακαλούνται οι περίοικοι της οδού Δ. Λάππα αλλά και οι διερχόμενοι από τον δρόμο, από την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου και μέχρι νεωτέρας, να μην σταθμεύουν τα οχήματα τους επί της οδού (σε όλο το μήκος επί της δεξιάς πλευράς του δρόμου, δηλαδή από την οδό Σαρανταπόρου έως και το τέλος της οδού) καθώς εκτελούνται εργασίες και υπάρχει κίνδυνος πρόκλησης φθορών ή και ατυχημάτων.
Στεργίου στο τέλος ευρωβουλευτής…;;
Πού τον χάνεις πού τον βρίσκεις είναι στο εξωτερικό.. Ο νεαρός και απίστευτα active δήμαρχος Αργιθέας έχει ανοίξει πια τη...
Διαβάστε Περισσότερα


























