Σε ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Θεσσαλίας αναφέρονται:
«Μετά απο πολύχρονη πίεση της Λαικής Συσπείρωσης, η προηγούμενη περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας του κ. Αγοραστού, λίγους μήνες πριν τις εκλογές είχε ανακοινώσει ότι θα προχωρήσει στην ένταξη στο ΕΣΠΑ της μελέτης «ασφαλτόστρωση παράκαμψης σηράγγων Συκιάς (θέση Παλαιόδενδρος /5 Αδέλφια), δίχως όμως συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής της, πολύ δε περισσότερο για την κατασκευή του έργου.
Πρόκειται για ένα τμήμα 3,5 χιλιομέτρων του δρόμου Καρδίτσας – Αρτας και όχι κάποιου χωριού, το οποίο παραμένει εδώ και πολλά χρόνια ένας κακοτράχαλος χωματόδρομος, με αποτέλεσμα να μην χρησιμοποιείται, αφού η συγκοινωνία σε εκείνο το τμήμα γίνεται μέσω των άθλιων οδικών σηράγγων που είχε ανείξει η ΔΕΗ, όταν ξεκίνησε το φράγμα της Συκιάς.
Η περιφερειακή αρχή άλλαξε, αλλά η τύχη της μελέτης και πολύ περισσότερο η ασφαλτόστρωση του συγκεκριμένου τμήματος του δρόμου, αγνοείται.
Πριν λίγες ημέρες σημειώθηκε σοβαρή κατάπτωση βράχων στο εξωτερικό πρανές των 5 οδικών σηράγγων Συκιάς Αργιθέας, του κεντρικού δρόμου Καρδίτσα – Τύμπανος –Αρτα, αναδεικνύοντας την επικινδυνότητα και μη ασφαλή διέλευση οχημάτων, ιδίως τον χειμώνα λόγω παγετού και βροχών.
Η προηγούμενη περιφερειακή αρχή, ποτέ δεν έκανε μια ολοκληρωμένη παρέμαβαση για της ασφάλεια των 5 σηράγγων. Λίγους μήνες πριν τις εκλογές, για να δείξει ότι κάτι κάνει, έκανε πασαλείματα με 74.000 ευρώ, ποσό ψίχουλα.
Δεν αποκατέστησε πλήρως τα εξωτερικά πρανή, τα ελλιπή πλέγματα και κάποια που δεν καθαρίστηκαν ποτέ, τα επικίνδυνα λάστιχα που έχει κρεμάσει μέσα στις 5 σήραγγες και τα νερά τρέχουν στο οδόστρωμα και γίνονται πάγος!
Στα 5 σκοτεινά και επικίνδυνα τούνελ Συκιάς, τα νερά τρέχουν πάνω στα αυτοκίνητα, οι πάγοι κρέμονται σαν σπαθιά και αποκολλούνται βράχια και είναι άκρως επικίνδυνα για τους οδηγούς.
Η νέα περιφερειακή αρχή άμεσα πρέπει:
· Να ολοκληρώσει τη μελέτη και να κάνει την ασφαλτόστρωση του χωματόδρομου- εναλλακτική διαδρομή από λόφο «5 Αδέλφια», πριν υπάρξει κάποιο δυστύχημα.
· Να κάνει εργασίες καθαρισμού πρανών στα ενδιάμεσα οδικά τμήματα των σηράγγων και τοποθέτηση πλεγμάτων ισχυρών σε όλο το μήκος (5 χλμ) οδικών σηράγγων.
Σήμανση και τοποθέτηση στηθαίων όπου χρειάζεται.
· Να κάνει διάνοιξη και σωστή τσιμεντένια επένδυση των σηράγγων. Να τοποθετήσει οπωσδήποτε φωτισμό μέσα στις σήραγγες.
· Καθαίρεση των παλαιών μέτρων υποστήριξης μεταξύ των υπαρχόντων μεταλλικών πλαισίων και αντικατάστασή τους με νέα, με εφαρμογή ινοπλισμένου εκτοξευόμενου σκυροδέματος, τοποθέτηση λαμαρίνας μεταξύ των πλαισίων και σκυρόδεμα πλήρωσης των τμημάτων μεταξύ των πλαισίων.
· Εξυγίανση των τμημάτων που έχουν προβλήματα αποκολλήσεων και υποστήριξη τους με νέα κατάλληλα μέτρα υποστήριξης (ινοπλισμένου εκτοξευόμενο σκυρόδεμα, τοποθέτηση μεταλλικών πλαισίων, τοποθέτηση δομικού πλέγματος, διάτρηση-τοποθέτηση ράβδων αγκύρωσης ή άλλου τύπου, διάτρηση αποστραγγιστικών οπών και τοποθέτηση διάτρητου σωλήνα PVC εντός αυτών όπου απαιτείται. Πρόσθετη εκσκαφή σηράγγων εάν απαιτηθεί.
· Αντικατάσταση των υπαρχόντων μέτρων υποστήριξης που έχουν φθαρεί από την πάροδο του χρόνου και τη δράση του ύδατος».