Όπως είχε ανακοινωθεί από το Υπουργείο Εργασίας από την πρώτη του επόμενου μηνά εφαρμόζεται πλήρως το μετρό της ψηφιακής κάρτας εργαζόμενου στους τομείς του τουρισμού και της εστίασης..
Ένα μετρό καλοδεχούμενο ασφαλώς που βάζει τέλος σε φαινόμενα εκμετάλλευσης και ανασφάλιστης εργασίας...
Αυτή ασφαλώς και είναι η μια πλευρά της υπόθεσης..
Από την άλλη αν αναλογιστούμε πως το κράτος μας απαιτεί για τις επιχειρήσεις μας συνθήκες Σουηδίας μια τέτοια αλλαγή και τόσο απότομα χωρίς ένα διάστημα προσαρμογής δημιουργεί δυσχέρειες στην εφαρμογή..
Αν δε αθροίσουμε και τα προβλήματα που προέκυψαν στις διασυνδέσεις των ταμειακών μηχανών με τα τερματικά ηλεκτρονικών πληρωμών σίγουρα μια νέα πραγματικότητα με αυξημένες απαιτήσεις φυσικά και αύξηση κόστους για της επιχειρήσεις είναι προ των πυλών..
Όπως και να χει τέτοια μετρά στο τέλος αποδίδουν σε κάλο, και οφείλουμε όλοι μας να τα στηρίξουμε..
Πρέπει όμως παράλληλα και αδιαπραγμάτευτα να απαιτούμε και από το ίδιο το κράτος και την ανταποδοτικότητα όλων εκείνων των μέτρων που θεσμοθετεί και εμείς εύκολα ή δύσκολα εφαρμόζουμε..
Ένταλμα σύλληψης για τον Δημ.Αβραμόπουλο στο πλαίσιο διερεύνησης της υπόθεσης Qatargate – Tι απαντά ο βουλευτής
Δεν τίθεται θέμα σύλληψης του κ. Αβραμόπουλου προ της άρσης ασυλίας του – Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, αν διαπιστωθεί ποινικό...
Διαβάστε Περισσότερα



























